Katalog

Pomóż innym dbać o środowisko -
my zapakujemy twój prezent
Użytkownicy online: 1

Regulamin





Zakupy w ecoboom® łatwe i wygodne  -  informacje praktyczne


Czas realizacji zamówienia:

Standard pracy ecoboom to 3-5 dni roboczych od przyjęcia zamówienia (w przypadku opcji "przedpłata" - od otrzymania pieniędzy stanowiących przedpłatę) do wysłania towaru. Czas ten zależy w głównej mierze od tego, czy zamówiony towar znajduje się w magazynie, czy oczekujemy dostawy. Dłuższy okres realizacji jest możliwy w przypadku produktów sprzedawanych na zamówienie, odpowiednio oznaczonych na stronach sklepu.

Stan realizacji zamówienia jest wyszczególniony w statusie zamówienia udostępnianym Klientowi przy każdej transakcji. Każde zamówienie przechodzi trzy etapy realizacji:

Nazwa etapu Opis
Potwierdzenie zamówienia

Oznacza, że zamówienie wpłynęło do ecoboom i zostanie zrealizowane w odpowiedniej kolejności; o przyjeciu do realizacji zamówienia Klient jest informowany mailem.


Zamówienie w trakcie realizacji

Podczas tego etapu zamówiony towar jest kompletowany i pakowany; Klient otrzymuje maila potwierdzającego dostępność towaru.

Zamówienie zrealizowane

Zamówione produkty opuściły magazyn i znajdują się w drodze do Klienta. O nadaniu przesyłki Klient jest informowany mailem.



Czas dostawy:

Z
amówione produkty ecoboom wysyła standardowo przesyłką kurierską UPS lub Poczty Polskiej.
Oznacza to, że w przypadku dostawy na terenie Polski powinien być dostarczony na drugi dzień roboczy od nadania przesyłki.
Dopuszcza się możliwość wydłużenia czasu dostawy z przyczyn niezależnych od
ecoboom.


Dostawa:

Zamówiony towar powinien zostać dostarczony przez kuriera pod wskazany przez Klienta adres (w razie nieobecności adresata kurier zostawi awizo). Jeśli przesyłka jest opłacana przy odbiorze, opłata za zakupiony towar i dostawę zostanie pobrana w momencie odbioru paczki u kuriera. W przypadku awizo należy udać się w przeciągu 10 dni do właściwego urzędu pocztowego, inaczej przesyłka zostanie odesłana nadawcy.

Uwaga: Zamówienia Klienta, który przy wcześniejszym zamówieniu nie odebrał przesyłki, będą realizowane jedynie z wykorzystaniem innych form płatności niż płatność przy odbiorze.


Co robić, jeśli przesyłka nie dotarła?

Jeśli przesyłka nie dotarła do adresata w przeciągu 14 dni roboczych od jej wysłania zgodnie ze status em zamówienia, Klient powinien zgłosić jej brak ecoboom na piśmie (np. mailem na adres boom@ecoboom.pl). Umożliwi to nam złożenie reklamacji w firmie kurierskiej lub urzędzie pocztowym, z którego zamówiony towar został wysłany i wyjaśnienie sytuacji.


Koszty dostawy:
 

Zamówione produkty ecoboom wysyła klientom przesyłką kurierską UPS lub Poczty Polskiej według aktualnego cennika krajowego bądź międzynarodowego na terenie Polski, UE oraz Norwegii.

Na koszty dostawy składają się: waga towaru i wybrany sposób płatności.

Cennik krajowy przesyłek

Waga towaru Cena wysyłki
Standard
Cena wysyłki
Płatność przy odbiorze
do 2 kg 15,00 zł 21,00 zł
do 5 kg 18,00 zł 24,00 zł
do 10 kg 24,00 zł 30,00 zł
do 15 kg 28,00 zł 34,00 zł
do 20 kg 34,00 zł 40,00 zł
do 30 kg 46,00 zł 52,00 zł
*Ceny brutto.
   
DOSTAWA KRAJOWA GRATIS DLA ZAMÓWIEŃ O WARTOŚCI POWYŻEJ 300 ZŁ!   

Uwaga: Płatność przy odbiorze jest możliwa jedynie do kwoty 200 zł. Zamówienia o  wartości powyżej 200 zł będą realizowane przez ecoboom wyłącznie z wykorzystaniem innych form płatności niż płatność przy odbiorze.

Aby zobaczyć cennik międzynarodowy oraz pełną listę krajów, do których ecoboom dostarcza zakupy, wejdź na stronę Płatności i dostawa ≥≥


Formy płatności:

Dla kogo płatność przy odbiorze?
Jeśli zależy Ci, aby przesyłka została wysłana szybko, a nie masz konta bankowego, wybierz opcję płatność przy odbiorze, a towar zostanie wysłany natychmiast.

Dla kogo przedpłata na konto?
Jeśli masz konto w banku i zależy Ci na mniejszych kosztach przesyłki, a nie chcesz korzystać z form płatności on-line, wybierz opcję przedpłata na konto. Towar
  zostanie wysłany po wpływie pieniędzy na konto  ecoboom. W poleceniu przelewu należy podać numer zamówienia otrzymany od ecoboom pocztą elektroniczną wraz z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Dane potrzebne do przelewu na konto bankowe ecoboom wyślemy Ci mailem po otrzymaniu Twojego zamówienia.

Dla kogo płatności on-line?
Jeśli masz adres e-mail bądź konto w banku lub dodatkowo kartę płatniczą MasterCard lub VISA i zależy Ci, aby proces płatności był łatwy i szybki, a przesyłka wysłana jak najwcześniej, wybierz formę płatności on-line. 
ecoboom korzysta z usług PayU, należącej do Grupy Allegro bezpiecznej i sprawdzonej przez tysiące klientów formy zakupów w internecie. Po wybraniu tej formy płatności zostaniesz przekierowany na zabezpieczone strony PayU, a połączenie zostanie zaszyfrowane. W ten sposób Twoje dane będą udostepnione jedynie bankowi, a nie ecoboom, czy zbędnym pośrednikom. Należna kwota jest pobierana z konta klienta dopiero po wysłaniu zamówienia. Dowiedz się więcej o PayU >>

Nowość: zapraszamy do korzystania z systemu płatności PAYPAL. Już teraz w ecoboom! PayPal to darmowy, łatwy i bezpieczny system płatności internetowych. Ponieważ serwis PayPal czyni zakupy online szybszymi, bardziej komfortowymi i bezpiecznymi dla kupujących, stał się najbardziej popularnym rozwiązaniem tego rodzaju na świecie. Dowiedz się więcej o PayPal >>

Uwaga: Na podstawe odrębnych umów, które zawierasz z instytucjami kredytowymi, bankami i innymi instytucjami, mogą powstać dodakowe koszty związane z płatnością, na przykład, obsługi konta, dokonania przelewu itp.


Rejestracja i logowanie:

W celu zamówienia produktów w ecoboom należy zarejestrować się, podając swoje dane oraz adres, pod który zostaną wysłane zakupy. System zapamięta podane informacje, więc przy każdych kolejnych zakupach wystarczy uproszczone logowanie (z użyciem loginu oraz indywidualnego hasła).


Polityka prywatności:

Dane osobowe umieszczone w bazie danych ecoboom są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb ecoboom oraz wysyłki towaru, nigdy nie są i nie będą udostępniane innym podmiotom bez wyraźnej zgody kupującego. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Każdy klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania. 


Zakupy:

Po zarejestrowaniu s ię lub zalogowaniu można przystąpić do zakupów w  ecoboom. Po wybraniu produktu, który chce się zamówić, należy kliknąć:

Dodaj do koszyka

W koszyku znajdują się towary, które klient ma zamiar zamówić. Można je z niego usuwać, dodawać nowe lub zmieniać ich ilość. Aby przystąpić do zamówienia wybranych i umieszczonych w koszyku produktów, wystarczy kliknąć na przycisk "Realizuj zamówienie", upewniając się następnie, że wszystkie niezbędne do wysyłki dane znajdują się w odpowiednich rubrykach formularza zamówienia.

Ostatnim etapem składania zamówienia jest wybór formy płatności, po którym zamówienie zostaje zapisane w systemie ecoboom. Klient jest informowany pocztą elektroniczną o przyjęciu zamówienia. W ten sposób zostaje zawarta umowa pomiędzy kupującym a  Apple Garden Studio, właścicielem marki ecoboom , na sprzedaż i dostarczenie towarów z oferty sklepu wyszczególnionych w zamówieniu. Przystąpienie do tego etapu oznacza, że Klient zapoznał się z regulaminem ecoboom (zawartym w części Regulamin na stronie internetowej sklepu) i wyraził zgodę na jego obowiązywanie w kwestiach dotyczących ww. umowy. W przypadku braku potwierdzenia zamówienia pocztą elektroniczną, oznacza to, że operacja składania zamówienia nie została prawidłowo zakończona.

Uwaga:   Przy zamówieniach budzących wątpliwości ecoboom zastrzega sobie prawo do ponownego potwierdzenia zamówienia u Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź telefonicznie. W przypadku nie uzyskania odpowiedzi zamówienie po 7 dniach zostanie automatycznie anulowane.  


Reklamacje i zwroty:
 

Reklamacje
Każda reklamacja jest przez rozpatrywana w ciągu 3 dni roboczych. Do odsyłanego towaru należy dołączyć kopię dowodu zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT oraz zwięzły opis zauważonych wad. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, wolny od wad; jeśli nie będzie to możliwe,
ecoboom zwróci nabywcy równowartość ceny produktu wraz z kosztami transportu w obie strony. Do tego celu niezbędne jest podanie w treści reklamacji danych dotyczących formy płatności zwrotnej, adresu oraz ew. numeru konta.

Przesyłki prosimy kierować na adres: Ecoboom, ul. Wał Miedzeszyński 420/45, 03-994 Warszawa.

Uwaga:   Nie przyjmujemy przesyłek z reklamacjami wysłanymi do nas 'za pobraniem'. Koszty poniesione przez Klienta za transport reklamowanego towaru tam i z powrotem zwracane są po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

Zwroty
Każdy Konsument może bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrócić zamówiony towar w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, co oznacza, że Konsument ma prawo otworzyć opakowanie i zapoznać się z jego zawartością w takim zakresie, w jakim byłoby to możliwe w sklepie stacjonarnym. Prosimy o odpowiednie zabezpieczanie produktu na czas transportu, gdyż w przypadku produktów uszkodzonych
ecoboom ma prawo dochodzenia odszkodowania. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dane osobowe Kupującego i informacje niezbędne do płatności zwrotnej (adres, numer konta).

Przesyłki prosimy kierować na adres: Ecoboom, ul. Wał Miedzeszyński 420/45, 03-994 Warszawa.

Pieniądze za zwrócony towar wraz z kosztami jego dostawy do Konsumenta zostaną przekazane Nabywcy przelewem bankowym lub za pomocą przekazu pocztowego w przypadku braku numeru konta.

Uwaga:   Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych wysłanych 'za pobraniem'. Transport zwrotny (od Konsumenta do sklepu) odbywa się na koszt i niebezpieczeństwo Konsumenta.

 

Zakupy w ecoboom® łatwe i wygodne - pełny tekst regulaminu

 

1.

Informacje ogólne

1.1

Sklep internetowy, działający pod adresem www.ecoboom.pl, zwany dalej Ecoboom, jest prowadzony przez Apple Garden Studio, zarejestrowane w Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta M. St. Warszawy, pod numerem 79304; z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wał Miedzeszyński 420/45. NIP 779-159-07-10, Regon 015580299.

1.2

Sprzedaż prowadzona jest na terenie Polski i poza nim w PLN, z wykorzystaniem aktualnych kursów wymiany walut.

1.3

Sprzedaż towarów poprzez sklep internetowy jest ograniczona do ilości zwyczajowo przyjętych w handlu konsumenckim. Ilości hurtowe towarów marki Ecoboom są dostępne według osobnego cennika dla klientów firmowych w Dziale Sprzedaży (kontakt: boom@ecoboom.pl).

1.4

Sprzedaż produktów podlega wyłącznie niniejszym warunkom sprzedaży. Inne warunki sprzedaży, przede wszystkim warunki sprzedaży pochodzące od klientów, obowiązują tylko wtedy, jeżeli zostaną przez nas uznane.

1.5

Towary prezentowane na stronie sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient przesyłając zamówienie do sklepu składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów. Wysłane przez sklep potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany przez klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej. Informacja o produktach zamieszczone w sklepie internetowym nie oznacza, że produkty są dostępne w magazynie lub u naszych dostawców.

   

2.

Zamówienia i sprzedaż

2.1

Zamówienia są przyjmowane przez całą dobę na stronie www.ecoboom.pl.

2.2

Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje drogą mailową wygenerowane automatycznie potwierdzenie otrzymania jego zamówienia. W potwierdzeniu tym wskazane będą dane zamówienia, jak również ponownie niniejsze warunki sprzedaży. Poprzez potwierdzenie otrzymania zamówienia nie dochodzi do zawarcia umowy; potwierdzenie otrzymania zamówienia dokumentuje jedynie fakt, że zamówienie dotarło do sklepu.

2.3

Zastrzegamy sobie warunek przyjęcia zamówienia; nie jesteśmy zobowiązani do zawarcia umowy na podstawie  zamówienia. Zawarcie umowy powstaje dopiero wtedy, kiedy realizujemy wysyłkę zamówionego towaru. Na ten temat zostanie wysłana osobna informacja poprzez wiadomość e-mail.

2.4

Do czasu pełnej zapłaty ceny wysłane przez nas towary pozostają naszą własnością.

2.5

Ecoboom zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, które wzbudza wątpliwości, gdy np. brak danych niezbędnych do transportu lub są one w sposób jednoznaczy nieprawidłowe lub gdy w sposób nie budzący wątpliwości doszło do pomyłki przy składaniu zamówienia przez kupującego. W takim przypadku sklep jest zobowiązany dołożyć wszelkich starań, aby takie dane uzyskać poprzez kontakt pisemny lub telefoniczny z kupującym i zrealizować zamówienie, gdy wątpliwości ustaną.

2.6

Zamówienia klienta, który przy wcześniejszym zamówieniu nie odebrał przesyłki, będą realizowane jedynie z wykorzystaniem innych form płatności niż płatność przy odbiorze.

2.7

Ceny na stronach internetowych Ecoboom zawsze podane są w formie brutto zawierającej podatek VAT według aktualnych stawek. Za każdą przesyłkę doliczana jest opłata według cennika.

2.8

Ecoboom zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów, wprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz innych zmian w ofercie i formie prowadzonej sprzedaży. Zmiany nie są wiążące dla zamówień, które wpłynęły przed ich wprowadzeniem.

2.9

Zamówienie zostanie zrealizowane w wyznaczonym terminie pod warunkiem, że zamówiony towar znajduje się w magazynie lub u dostawców Ecoboom. W przeciwnym przypadku klient jest informowany o stanie zamówienia i decyduje o zmianach w sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, rezygnacja z zamówienia bądź wydłużenie czasu oczekiwania).

2.10

Faktura VAT jest wystawiana na życzenie klienta w ciągu 7 dni od sprzedaży towaru; do pozostałych zamówień sprzedawca wystawia paragon fiskalny.

2.11

Zamówienie może być aktualizowane przez kupującego do momentu otrzymania przez klienta e-maila potwierdzającego wysłanie zamówionego towaru.

2.12

Przy sprzedaży promocyjnej liczba towarów jest ograniczona i zamówienia są realizowane w kolejności wpłynięcia aż do wyczerpania zapasów towarów objętych tą formą sprzedaży.

2.13

Jeśli zamówione towary są dostępne w magazynie, termin realizacji zamówienia wynosi od 3 do 7 dni roboczych (od poniedziałku do piątku). Termin ten jest liczony: (a) w przypadku płatności przy odbiorze od momentu wpłynięcia do sklepu prawidłowo złożonego zamówienia; (b) w przypadku pozostałych zamówień konieczne jest dodatkowo pozytywne zakończenie procesu przedpłaty. Termin może ulec wydłużeniu, jeśli klient będzie wprowadzał zmiany w formularzu zamówienia po jego wysłaniu. W takim przypadku czas ten może się wydłużyć o okres konieczny do dokonania zmian, o czym klient zostanie poinformowany pocztą elektroniczną.

   

3.

Wysyłka i opłaty

3.1

Towary zamówione na stronach www.ecoboom.pl dostarczane są do klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub poczty kurierskiej według aktualnego cennika sklepu.

3.2 Ecoboom udostępnia następujące formy płatności:
- przelewem bankowym,
- online w systemie PayU,
- przy odbiorze.
Zastrzegamy sobie prawo do ograniczenia wskazanych wyżej rodzajów płatności poprzez wyłączenie możliwości korzystania z jednej lub więcej metod płatności.

3.3

Przy formie zapłaty ‘Płatność przy odbiorze’ doliczana jest opłata według aktualnego cennika sklepu. Opłatę za przesyłkę wraz z zapłatą za zamówione towary klient jest zobowiązany wręczyć listonoszowi przy odbiorze przesyłki.

3.4

W przypadku 'Płatności przy odbiorze' maksymalna wartość zamówienia wynosi 200 złotych; zamówienia powyżej tej kwoty będą realizowane wyłącznie z wykorzystaniem pozostałych form płatności.

3.5

W przypadku zamówień, których wartość przekracza 300 zł (z zastrzeżeniem pkt. 3.4 niniejszego Regulaminu), koszty dostawy na terenie Polski pokrywa sprzedawca.z

   

4.

Prawo odstąpienia od umowy

4.1

Konsument, a więc osoba fizyczna, może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podania przyczyny, składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie w terminie do 14 dni. Termin ten jest liczony od otrzymania niniejszego pouczenia w formie tekstowej, jednak nie wcześniej niż przed otrzymaniem towaru. Odstąpieniu od umowy towarzyszy zwrot zakupionej lub zakupionych rzeczy. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).

4.2 Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy składać pocztą lub elektronicznie na adres boom@ecoboom.pl, odsyłając towar zwracany w powyższy sposób na adres: Ecoboom, ul. Wał Miedzeszyński 420/45, 03-994 Warszawa. Nie przyjmujemy paczek wysłanych 'za pobraniem'.

4.3

Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć dane osobowe oraz zaznaczyć jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność:

Przelew na konto bankowe - należy podać numer konta; lub  
Przekaz pocztowy na podany adres.

4.4

W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy świadczenia każdej ze stron podlegają zwrotowi; wydaniu podlegają także uzyskane korzyści (np. odsetki). Jeżeli zwrot świadczenia w całości lub w części jest niemożliwy, bądz też towar jest odsyłany w stanie pogorszonym, klient jest zobowiązany do wyrównania ubytku.

Powyższe nie znajduje zastosowania w przypadku przekazania rzeczy, kiedy pogorszenie jej stanu wynika wyłacznie ze sprawdzenia rzeczy w takim zakresie, w jakim rzecz mogłaby być sprawdzona w sklepie stacjonarnym.

Klient może uniknąć obowiązku w zakresie wyrównania ubytku z tytułu pogorszenia stanu rzeczy na skutek jej użycia w sposób zgody z celem, do jakiego jest przeznaczona, jeśli nie używał rzeczy jak właściciel i zaniechał wszystkiego, co może prowadzić do zmniejszenia jej wartości.

Rzeczy, które mogą zostać wysłane w paczkach, powinny być odesłane. Rzeczy, które nie mogą zostać odesłane w paczce, muszą zostać dostarczone.

Wszelkie płatności muszą zostać zwrócone w terminie 14 dni. Termin ten rozpoczyna się dla klienta z dniem wysłania oświadczenia o odstapieniu od umowy lub też odesłania rzeczy, dla nas od momentu ich otrzymania.

4.5 Przesyłka zwrotna odbywa się na koszt i niebiezpieczeństwo kupującego, dlatego zalecamy dochowanie należytej staranności przy jej odpowiednim zapakowaniu na czas transportu.
   

5.

Roszczenia z tytułu wad rzeczy i odpowiedzialność odszkodowawcza

5.1

W zakresie wad prawnych i fizycznych rzeczy obowiązują regulacje ustawowe. Wszelkie informacje o towarach są informacjami o ich właściwościach i nie stanowią dodatkowej gwarancji.

5.2

Reklamacje należy składać pocztą lub elektronicznie na adres boom@ecoboom.pl, odsyłając towar wraz z krótkim opisem zauważonych wad oraz kopią dowodu zakupu na adres Ecoboom, ul. Wał Miedzeszyński 420/45, 03-994 Warszawa.

5.3

Reklamacje są rozpatrywane przez ecoboom w ciągu 3 dni roboczych od wpłynięcia reklamowanego towaru pod wskazany adres (pkt 5.2).

5.4

W przypadku, gdy reklamacja jest uzasadniona, sprzedawca zobowiązuje się do naprawy rzeczy lub jej wymiany na nową, wolną od wad na swój koszt; jeśli nie będzie to możliwe, sprzedawca zwraca klientowi cenę towaru wraz z kosztami przesyłki w obie strony.

5.5 W zakresie odpowiedzialności odszkodowawczej odpowiadamy jedynie za działania umyślne oraz będące wynikiem rażącego niedbalstwa naszych organów oraz osób, którymi posługujemy się przy wykonaniu zobowiązania. Bez względu na stopień zawinienia odpowiadamy za szkody wynikające z uszkodzenia życia, ciała lub zdrowia. Ponadto odpowiadamy także za lekkie niedbalstwo naszych organów lub osób, którymi posługujemy się przy wykonaniu zobowiązania, w przypadku niemożności świadczenia, zwłoki ze spełnieniem świadczenia, niedotrzymania gwarancji oraz w przypadku naruszenia innego istotnego zobowiązania umownego; istotnymi zobowiązaniami są te zobowiązania, na których dotrzymaniu mogą klienci regularnie polegać, albo takie, które umożliwiają wykonanie umowy. W przypadku naruszenia tych zobowiązań na skutek lekkiego niedbalstwa nasza odpowiedzialność jest ograniczona do szkód typowych, z których wystąpieniem musimy się zdroworozsądkowo liczyć przy zawarciu umowy. Nasza odpowiedzialność odszkodowawcza wykraczająca poza odpowiedzialność wynikającą z powyższych reguł jest wyłączona. Wskazane powyżej ograniczenia odpowiedzialności obowiązują także na korzyść naszych organów oraz osób, którymi posługujemy się przy wykonaniu zobowiązań.
   

6.

Ochrona danych osobowych:

6.1

Dane osobowe umieszczone w bazie danych Ecoboom są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb sklepu, nie są i nie będą udostępniane innym podmiotom bez wyraźnej zgody kupującego. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania poprzez oświadczenie woli wysłane na adres boom@ecoboom.pl lub Ecoboom, ul. Wał Miedzeszyński 420/45, 03-994 Warszawa.

6.2

Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.

   

7.

Postanowienia końcowe

7.1

Prowadzona przez nas strona internetowa, jak również jej cała zawartość, w szczególności teksty, fotografie, obrazy, grafika, druki, filmy, prezentacje, ilustracje, jak również wszelkiego rodzaju oprogramowanie (Software), a także wszystkie oznaczenia i/lub wzory przemysłowe są chronione przeciwko nieuprawnionemu użyciu prawami własności intelektualnej, w szczególności prawami autorskimi, prawami od nazw i obrazów, prawami do znaków towarowych względnie prawami z zarejestrowanych lub niezarejestrowanych wzorów przemysłowych.

7.2

Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep oraz zamawiającego klienta umowy kupna - sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez klienta zamówienia, a ewentualne jej późniejsze zmiany nie mają na to wpływu.

7.3 Transakcje zawierane poprzez stronę i sklep internetowy www.ecoboom.pl podlegają prawu materialnemu Rzeczpospolitej Polskiej.
Wybierz walutę
  • Basket_selected
  • Wartość: 0,00 zł
    Liczba produktów: 0
 dzięki Tobie
wspiera

AVAAZ.org: The World in Action

przekazując comiesięczną darowiznę.  Zobacz,
co jeszcze możesz zrob
 >>
 

 AVAAZ
 to społeczność
 zajmująca się
 organizacją kampanii,
 które przekazują
 władzę decyzyjną
 w najważniejszych
 sprawach w ręce
 społeczeństwa >>